Rychlý kontakt
Pexi, s.r.o.,
Podnikatelská 565, 19011 Praha 9
Telefon
(+420) 274 023 224
Fax+zázn.
(00420) 274023224
Skype
pexi.asist
Email
info@pexi.cz
Aktuální soutěž
1.8. - 15.12.2017 Vyhrajte voucher na hračky v hodnotě 10 000 Kč, vstupenky do zábavných parků, a mnoho dalšího! My slavíme, vy vyhráváte!
více informací
Archiv soutěží
© Pexi.cz 2007-2014
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
  • Výrobce: Alexander
    Magnetická vzdělávací hra ve formě knížky, pro děti od 4 let. Rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti. Hra obsahuje magnetické pozadí, na který děti skládají obrázkové magnetky, podle vzoru na kartičkách, které jsou součástí balení. Můžou si ale také vytvářet vlastní kombinace a příběhy, které pak vypráví svým rodičům nebo učitelům. Tato hra rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti. Díky magnetům jednotlivé dílky drží na podkladové desce a hra je proto vhodná i na dlouhé cesty v autě.
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Magnetická vzdělávací hra ve formě knížky, pro děti od 4 let. Rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti. Hra obsahuje magnetické pozadí, na který děti skládají obrázkové magnetky, podle vzoru na kartičkách, které jsou součástí balení. Můžou si ale také vytvářet vlastní kombinace a příběhy, které pak vypráví svým rodičům nebo učitelům. Tato hra rozvíjí nejen jemnou motoriku a zručnost,ale také představivost a probouzí fantazii. Při popisování sestavených příběhů zlepšuje vyjadřovací schopnosti a slovní zásobu dětí. Díky magnetům jednotlivé dílky drží na podkladové desce a hra je proto vhodná i na dlouhé cesty v autě. BENEFITY: - rozvíjí obrazotvornost a fantazii - pomáhá zlepšovat motoriku prstů - pomáhá s rozvojem vyjadřování, při vyprávění a popisu scének - tisíce vlastních příběhů OBSAH BALENÍ: Magnetické dílky různých tvarů - 24 ks, Magnetická tabulka ve víku "knížky" - 1 ks, Karty se vzory scének - 8 ks, český a slovenský návod ke hře
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Magnetická vzdělávací hra ve formě knížky, pro děti od 4 let. Rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti. Hra obsahuje magnetické pozadí, na který děti skládají obrázkové magnetky, podle vzoru na kartičkách, které jsou součástí balení. Můžou si ale také vytvářet vlastní kombinace a příběhy, které pak vypráví svým rodičům nebo učitelům. Tato hra rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti. Díky magnetům jednotlivé dílky drží na podkladové desce a hra je proto vhodná i na dlouhé cesty v autě.
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Magnetická vzdělávací hra ve formě knížky, pro děti od 4 let. Rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti. Hra obsahuje magnetické pozadí, na který děti skládají obrázkové magnetky, podle vzoru na kartičkách, které jsou součástí balení. Můžou si ale také vytvářet vlastní kombinace a příběhy, které pak vypráví svým rodičům nebo učitelům. Tato hra rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti. Díky magnetům jednotlivé dílky drží na podkladové desce a hra je proto vhodná i na dlouhé cesty v autě.
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Mírně poškozený obal hry, nemá vliv na funkci výrobku. Vzdělávací hra se kterou se zažije spousta emocí a zábavy. Učí počítat a přemýšlet. Pro všechny děti, které se nechtějí nudně sedět nad papírem s tužkou při učení a opakování počítání. Udělejte ze sebe Supermatematika.Čím vícekrát si zahraješ tím budeš v počítání lepší! Pro všechny děti, které se nechtějí nudně sedět nad papírem s tužkou při učení a opakování počítání. Skládej se soupeři početní příklad, abys došel k výsledku který je na vylosované kartě. Ze sáčku si postupně vylosuješ čísla a matematická znaménka. Tvým úkolem je co nejrychleji složit matematický příklad, jehož výsledkem je jedno z čísel, které je zobrazeno na obrácené kartě. Vítězem je ten, kdo složí nejvíce správných příkladů. Hra je nabitá emocemi, vyžaduje trochu přemýšlení a ještě tě zdokonalý v počítání. - učíš se počítat - učíš se přemýšlet - zažiješ spoustu emocí a zábavy
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Mírně poškozený obal hry, nemá vliv na funkci výrobku. Zábavně-naučná kvízová hra pro 2-6 zvídavých lidiček od 10 let. Hráči mohou odpovídat až na 388 otázek z 97 karet a k dispozici mají celkem 1164 odpovědí s možností vyzkoušet si i svou zručnost. Námětem otázek a odpovědí jsou historie, geografie a příproda, věda a technika, a v neposlední řadě také kultura a umění. V této velké verzi si můžete také vyzkoušet svojí zručnost střelbou katapultu na cíl. Že některou otázku nevíte? Nevadí! Při hře se vše dozvíte. "Letem světem" je zábavně-naučná hra, během které hráči odpovídají na otázky týkající se celého světa. Hráči mohou reagovat na 388 otázek z karet a na výběr mají 1164 odpovědí. Soutěží se ve 4 okruzích otázek: dějepis, zeměpis a kultura, věda a technika, umění a kultura ve světě. V průběhu hry se všichni výborně pobaví. Navíc si během hry její účastníci rozšiřují a obohacují své znalosti o světě. Hráči mohou zvolit variantu hry, kdy využijí přiloženou kuličku a malý katapult a tím ztížit získávání potřebných bodů. - 1164 odpovědí - 388 otázek - 110 karet Hra obsahuje: karty s otázkami a odpověďmi-97 ks, Písmenkové karty kategorií-12 ks, Karta s tématy-1ks, barevné figurky-4ks, hrací kostka-1ks, hrací deska-1ks, barevné žetony-80 ks, přesýpací hodiny-1 ks, poznámkový blok-1 ks, plastový kelímek-1 ks, plastová kulička-1 ks, vystřelovací katapult-1 ks, český návod ke hře -----
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Propagační materiál pro obchodníky. Papírový stojan na větrníky Alexander pojme cca 180 ks větrníků. Umístění vhodné do prodejny na podlahovou plochu na frekventované místo k impulsivnímu nákupu. Při odběru min. 140 ks větrníků Alexander - je dodání 1 ks stojanu ZDARMA.
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Propagační materiál pro obchodníky. Papírový stojan na větrníky Alexander pojme 32 ks větrníků. Umístění vhodné do prodejny k pokladně nebo v její blízkosti, na frekventované místo. Slouží k impulsivnímu nákupu. Při odběru min. 32 ks větrníků Alexander - je dodání 1 ks stojanu ZDARMA.
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Didaktická hra pro předškoláky. Zábavné poznávání a čtení písmenek ve 2 věkových variantách se spoustou hezkých barevných obrázků. Od 5 let. "Písmenko k písmenku 2" je zábavná naučná hra pro děti v předškolním věku. Obsahuje návod na 2 varianty hry pro menší a větší děti. Vnímavější děti mohou hru používat již od 4 let. Hra je také skvělá pomůcka pro začátky poznávání písmenek. Variantu hry Písmenko k písmenku 1 a 2 můžete zkombinovat dohromady a vytvořit tak naučnou zábavu pro větší kolektiv dětí. Pravidla umožňují hru jednoho nebo více hráčů, při níž děti soutěží kdo nasbírá více "úspěšných" žetonů. Hra s obrázky je dokonalá motivace, aby se děti zábavně naučili poznávat písmenka a také číst a později také psát. Balení obsahuje: 35 veselých barevných obrázků, 96 kartiček s písmeny abecedy, 30 barevných žetonů, slovenský návod ke hře
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Motivační tabulka, která dětem pomáhá snadněji zvládat nejen každodenní, ale i složitější úkony. Po úspěšném zvládnutí je může čekat dohodnutá oblíbená odměna nebo sladkost. (Vhodná od 3-4 let). Vizualizuje a zpřehlední dětem jejich úspěchy. Jako rodič nebo pedagog se snadno se vyhnete tomu, že jste ten kdo děcko kárá - vše hned samo uvidí na obrázcích v přehledné tabulce. Postupnými krůčky se tak může zlepšovat a těšit se na odměny. Tabulku je vhodné používat od věku dítěte 3-4 roky. Balení obsahuje: Pevná polaminovaná barevná deska s motivační tabulkou, stírací fixa s mazací koncovkou, provázek a zavěšení tabulky
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Mírně poškozený obal hry. 119 velkých sytě barevných bankovek z EU. 15045,-Euro v jednom balíčku! (tj. cca 400.000,-Kč)Vhodné k různým dětským hrám a jako naučná pomůcka. Seznam se s penězi, kterými se platí v jiných evropskýh státech i na Slovensku. Až vyrazíš za hranice budeš už znát cizí měnu a budeš se cítit jako doma! Balení obsahuje: 119 velkých barevných bankovek (7 druhů)
    Více info
  • Výrobce: Alexander
    Hra je skvělou zábavou s dopravní tématikou, založenou na vzrušující rivalitě. Současně je však výbornou příležitostí, pro děti od 7 let, k úvodnímu seznámení s pravidly silničního provozu.Dospělí si zopakují, co by měli o dopravě vědět a dokonce často zjistí, že ne vždy chovají správně! Sbírejte pokuty nebo odměny a učte se pravidla. Víte kdy můžete jezdit po chodníku a kdy je bicykl silnější než kamion? Každý hráč se při pohybu po hrací ploše seznamuje s významem dopravních značek a pravidly jízdy (přitom se učí na vlastních chybách). Bohaté příslušenství, používané v této hře, zaručuje zajímavé a atraktivní spojení učení se zábavou! Opakované hraní hry zajistí zlepšení znalostí o silniční dopravě a zvýšení jistoty malých cyklistů při pohybu v silničním provozu. Princip hry: V I. etapě musí každá z hráčů získat 8 různých dopravních značek (podle rozdané Hrací karty). Pro nasbírání všech 8 dopravních značek je nutné mít znalosti o dopravních značkách. Hra začíná na vnější dráze složené z políček (dopravních značek), umístěných kolem desky. Hráč hodí vždy hrací a barevnou kostkou a posune svou figurku po směru hodinových ručiček. Barevná kostka zvyšuje možnosti pohybů hráče, a tím také šance na rychlejší získání potřebných značek. Zastaví-li se hráč na políčku se značkou, musí povědět, k jaké skupině značek patří (např. k výstražným značkám´´) a co znamená (např. ,,Křižovatka´´) Pokud je odpověď špatná, hráč nic nezískává a na řadě je další hráč. Pokud je odpověď správná, hráč získává z krabičky stejnou značku, kteoru si odloží na svou hrací kartu. Hráč po získání všech značek, které má na své kartě, ukončuje I. etapu. a přenese se z políčka, na kterém ,,získal´´ poslední, osmou značku, na šedé pole s červeným trojúhelníkem, které je nejblíže po pravé straně hráče a které zahajuje trasu II. etapy. II. etapa: Při II. etapě hry se účastníci seznámí s pravidly silničního provozu a osvojují si význam dopravních značek. Je důležité se vžy pohybovat podle silničního značení. Pro hráče jsou závazné značky umístěné po pravé straně silnice a jeho směru pohybu. Hráč, který v II. etapě pojede v rozporu s předpisy a bude při tom ,, přistižen´´ jedním z hráčů, obdrží ,,POKUTU´´. Každý musí zvolit trasu tak, aby co nejrychleji rozvezl 3 odměny, které má na své Hrací kartě pro každého ze svých přátel, ale musí při tom získat alespoň 3 Karty otázek a odpovědí. Vyhrává hráč, který jako první nashromáždí (v libovolném pořadí) 3 karty Otázek a Odpovědí a rozmístí na desce všechny 3 odměny. Obsah balení: Hrací deska – 1 ks, Barevné figurky - 4 ks, Žetony dopravní značky - 32 ks, Herní karty hodnocení - 4 ks, Karty Otázek a Odpovědí - 55 ks, Hrací kostka - 1 ks, Barevná kostka - 1 ks, Přesýpací hodiny - 1 ks, Pokuty - 12 ks červených žetonů, Odměny - 12 ks zelených žetonů, Český návod ke hře - 1ks
    Více info
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10